سلام :)

نمی‌دونم الان که در حال خوندن این پست هستید، حال دل‌تون چطوریه اما امیدوارم خوب باشید :)

همونطور که لطفا، حتما، تشریف میارید می‌بینید، یکم وبلاگ رو تغییر دادم.

یه بخشی از تغییرات، ظاهری‌ه؛ مثل فونت و اندازه‌ها و بخش دیگه‌ش کارکردیه‌؛ مثلا دسترسی به موضوعات کلی رو از منوی بالا امکان‌پذیر کردم و اینا. 

اگه خیلی به دردتون نخورد، عوضش وجدانم رو راحت کردم که دوست وبلاگی جدید احتمالا، شاید، ممکنه، حس بهتری داشته باشه ؛) بخصوص اگه OCD داشته باشه :))


کتاب‌ها سبز می‌شوند

کتاب‌ها سبز می‌شوند...

عنوان این عکسم‌ه که سرآغاز یه بخش جدید توی وبلاگم‌ه؛ بخش عکس‌هام.

یکی از علایق جدی‌م عکاسی‌ه و قبل از این به صورت پراکنده عکس‌هام رو در اینستاگرام۱ و نزدیکا منتشر می‌کردم[می‌کنم] اما دوست داشتم به وبلاگم بیش از «مکانی برای فقط نوشتن» فکر کنم؛

پورتفولیوطوری۲ مثلا! برای این منظور لازم بود دومین۳ اختصاصی هم داشته باشم که شد mahmoudisari.ir :) دست و جیغ و هورا طوری! اگه بخوام عمیقا به گرفتن دومین اختصاصی فکر کنم، مقداری بد شد برام؛ چون حالا هرکس نام بزرگ مرا [که نام بزرگ یه ایل و طایفه‌ایه] سرچ بِنُماید، احتمالا به اینجا می‌رسه!

راستی قصد کردم همزمان پست‌هام رو روی ویرگول هم منتشر کنم. اونجا طراحی مدرن‌تری از وبلاگ‌ه.[در واقع کپی ایرانی از سایت Mediumه] واقعیتش اینه که اونجا هنوز قابلیت اتصال به دومین رو نداره و من حوصله‌ی هوست بازی و بالا آوردن حداقل وردپرس و پیدا کردن تم و فارسی کردن و این کارها رو نداشتم؛ وگرنه «بیان» امکانات و طراحی قدیمی و رو اعصابی داره! خلاصه منت‌طوری برای بیان :))

خلاصه! این کارها باعث شد حس بهتری به وبلاگم داشته باشم و اگه خدا بخواد قصد دارم با نظم بیشتری محتوا تولید کنم :)



۱. در حال حاضر حساب اینستاگرام ندارم.

۲. نمونه کار

۳. دامنه